Kamu Hizmetleri Standartları

AKSARAY MAHMUDİYE İLKÖĞRETİM KURUMLARI KAMU  HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
  A-ÖĞRENCİ İŞLERİ
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)
1 Öğrenci Kayıt Kabul İşlemleri Öğrenci T.C.Kimlik Belgesi 15 DAKİKA
2 Anasınıfı Kayıt İşlemleri  Nüfus cüzdanı. 15 DAKİKA
3 Öğrenci Nakil İşlemleri 1.Veli dilekçesi 2.Öğrenci Nüfüs Cüzdanı T.C .Kimlik No 3. İkametgah Belgesi 4.Nakil Kabul İsteği 5.Nakil Onayı 45 DAKİDA
4 Öğrenci Belgesi Veli-Öğrencinin sözlü başvurusu. 2 DAKİKA
5 Öğrenim Durum Belgesi Veli-Öğrencinin sözlü başvurusu. 5 DAKİKA
6 Öğrenci İzin Belgesi Öğrenci velisinin sözlü başvurusu. 5 DAKİKA
7 Öğrenci Hasta Muayene İsteği Belgesi Öğrenci velisinin sözlü başvurusu. 5 DAKİKA
8 Öğrenci Devam Takip/Not Bilgisi Veli Sözlü veya dilekçe ile başvurusu durumunda 5 DAKİKA
9 Öğrenci Geç Kabul Belgesi Öğrencinin sözlü başvurusu 1 DAKİKA
10 Öğrenci Şikayet Dilekçesi Öğrencinin Yazılı Dilekçe Başvurusu 5 İş Günü
11 Veli Şikayet Dilekçesi Kişinin Yazılı Dilekçesi 15 İş Günü
12 Merkezi DPYB Sınavı Başvuru Kabul İşlemleri Başvuru için istenen belgelerin ibraz edilmesi ve Okul idaresi tarafından onay işleminin verilmesi. 15 DAKİKA
13 Merkezi SBS Başvurusu Kabul İşlemleri 1. Öğrenci Velisinin Başvurusu 2.Banka Dekontu 3.Onay İşlemi 15 DAKİKA
14 Diploma Kayıt Örneği Veli-(Belgeyi isteyen reşit ise kendisi)Dilekçe ve Kimlik Belgesi ile Başvuru 15 DAKİKA
B-PERSONEL İŞLERİ
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)
15 Personel Göreve Başlama İşlemleri 1.Personel Nakil Bildirim  2.Atama Kararnamesi 3.Göreve Başlama Yazısı 30 DAKİKA
16 PersonelinGörevden Ayrılma İşlemleri 1.Personel Nakil Bildirim  2.Atama Kararnamesi 3.Görevden Ayrılma Yazısı 30 DAKİKA
17 Personel Görev Yeri Belgesi Personelin Sözlü Başvurusu 5 DAKİKA
18 Personel İzin Belgesi Personelin Yazılı İzin Belgesi Başvurusu 10 DAKİKA
19 Personel Özlük Bilgileri Personelin Yazılı Başvurusu 5 DAKİKA
20 Personelin İl içi-İl Dışı Yerdeğiştirmel İşlemleri. 1.Elektronik Başvuru Formu 2-Elektronik Ortamda Onay İşlemi 30 DAKİKA
21 Personel Maaş-Ekders Bordrosu Personelin Sözlü Dilekçesi 2 DAKİKA
21 Personelin Hizmetiçi Eğitim Başvuruları Personelin Elektronik Ortamda Başvurması-Okul İdaresince  Onay İşlemi 15 DAKİKA
21 Personelin Çocuk ve Doğum Yardımı 1.Doğum raporu 2.Nüfus Cüzdanı 3.Aile Durum Belgesi (Matbusu Okuldan Alınacak). 30 DAKİKA
22 Ücretsiz İzin İsteme 1.Dilekçe 2.Mazeretini gösterir belge 30 DAKİKA
23 Personel Şikayet Dilekçesi Personelin Yazılı Dilekçesi 15 İŞ GÜNÜ
24 E-Okul ve MEBBİS Sistemi İle İlgili İşlemler Sözlü Başvuru 15 DAKİKA
 
      Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya gerekli şartları yerine getirmek şartıyla başvuru yapıldığı halde istenilen hizmetin belirtilen süre içersinde alınmamamsı durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat merciine başvurunuz.
 
KAMU HİZMETLERİ STANDARTLARI TABLOSU
 İlk Müracaat Yeri: Aksaray Mahmudiye İlköğretim Kurumları  İkinci Müracaat Yeri: Fatih İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
 İsim         :Sezai ÇATALBAŞ  İsim    : Şeref ÇALIŞIR
 Unvan      :Okul Müdürü  Unvan : İlçe Milli Eğitim Müdürü
Adres        :Cerrahpaşa Caddesi NO:20 Aksaray/Fatih/İSTANBUL  Adres : Hırka-i Şerif Mah. Akseki Caddesi No:13 Fatih/İSTANBUL
Tel             :212 589 73 73  Tel  : 212 635 08 11
Faks          :212 529 42 37  Faks  : 212 521 23 62
e-Posta     :aksaraymahmudiye@gmail.com  E-Posta : fatih34@.meb.gov.tr



Yazdır